Differenza trà i sacchetti di carta d'aluminiu è i sacchetti d'aluminiu

U revestimentu d'aluminiu hè una capa fina d'aluminiu (circa 300 nm) evaporata nantu à u sustrato.In generale, ùn hè micca usatu in i sacchetti di sterilizazione di cucina.U saccu di foglia d'aluminiu usa direttamente materiale di basa di foglia d'aluminiu pura, è u so rendimentu hè relativamente perfettu.

Sacchetti di Yutwin 3003 aluminiu

Classificazione di sacchetti aliziati:

Yin yang s bagicu: un latu hè fattu di materiale complostitu trasparente, è l'altru parte hè fatta di materiale aluminizatu, cù apparecchi bianchi d'argentu è superfici luminoso.

BAGU DI ALAMINU LIGHT: Materiale in Aluminum, apparizione bianca argentu, superfici luminosa.

Borsa aluminiu matta: materiale piantatu d'aluminiu, apparenza bianca d'argentu in apparenza, matt in superficia.

Saccu di Foil Grè: Materiale Plated in Aluminiu, l'apparenza di l'oru scuru, superficia burlata, superficia negra è matta.

U saccu di foil d'aluminiu hè fattu di aluminiu puri.Hè biancu (biancu di porcellana) in apparenza, cù a superficia lucente è un sensu di texture.

Differenza trà u saccu di Foil Aluminum è un saccu in aluminiu:

In termini di materiali, borse di foil d'aluminiu sò di alte purità è alluminate cù materiali cumposti;

In quantu à u costu, u prezzu di u saccu di foil d'aluminiu hè più altu ch'è di u platu d'aluminiu;

In termini di rendiment, a riduzzione di umida è a riduzione di a temperatura di l'aluminiu Foil hè megliu cà quellu di l'aluminiu.U saccu di foil d'aluminiu hè prutettu di a luce, è l'aluminiu chì hà ancu l'effettu ombrezza;

In quantu à l'usu, sacchetti di farili d'alminabu sò più adattati per cumpunenti elettronici, cibo cucinatu, carne, etc. cù resistenza elevamentu è pumptà u pumptutu.U piattu d'aluminiu hè adattatu per u tè, polvere, cumpunenti elettronichi, ecc;

Cumu fà imballaggi compositu in aluminizatu?

1. Selezziunate a Dritta Cola
Selezziunate vmppp adatti, vmpet è altre cola speciale per a lacinazione di film in aluminizzata.Vmcpp è vmpet da sfarenti fabbricanti anu grandi differenzi dopu a laminazione.

2. Prucessu
1)A temperatura di u fornu è u rullinu cumpone hè ridutta da 5-10 ℃ rispettivamente;
2)A temperatura di a cugliera cammera ùn deve più di 45 ℃;
3)Pet / VMPet / PE (CPP) hè riputu per a prima volta, guariti per 1 ore, guredo per 1 ore, è poi cumpulatu da a seconda volta;
4)Sì l'aria hè secca, riduce a dosa di curà per 10%.

Cumu fà borse di foil d'aluminiu?

1. Selezzione di framing
U più splicchendu, u costu più bassu.Selezziunate a specificazione adatta secondu a situazione di l'equipaggiu pò riduce assai a perdita.

2. Prucessu
1)L'ammontu di cola hè di circa 1,5 volte quellu di u film biancu.Quandu a stampa hè tutta o l'area di stampa hè grande, l'ammontu di cluing serà più espansione.
2)Dopu a prima ora di compone è curing per 13 ore, a seconda volta di u compostu deve esse realizatu, è u pruduttu serà curatu per 72 ore.
3)L'asil d'alminanu ùn passà micca per u roll in flattening, ma entra in rotulu cumpostu.
4)Control di tensione.
5)A temperatura di u rollu di fornu è u rollu compostu serà aumentatu quantu pussibule.

Per sumarà, hè necessariu ghjudicà se u saccu d'aluminiu o a borsa di l'aluminiu hè megliu, o per considerà tranquillamente u campu di u pruduttu è altri aspetti sicondu u vostru budget.

Yutwin alumfurnisce una varietà di foil d'aluminiu di l'Aluminiu di l'Aluminiu Professionale cum'è 3003 Aluminiu Foil, 1060 Aluminiu Foil, 8006 Aluminiu Foil.Supportu di i clienti per persunalizà secondu i so bisogni, Benvene à cuntattateci per a citazione.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022