Packaging Chocolate 8011 Foil d'aluminium

Packaging Chocolate 8011 Foil d'aluminium

U cioccolatu hè un tipu di alimentu chì spessu manghjemu in a nostra vita di ogni ghjornu.E materie prime di cioccolatu sò: fagioli di cacao, massa di cacao è mantellu di cacao fattu dopu a macinazione, zuccheru, latti, etc. Se u cioccolatu hè espostu à u lume direttu, u mantellu di cacao in questu reagisce cù l'umidità è l'ossigenu in l'aria, è L'odore è u gustu di u cioccolatu serà persu, è ùn ci serà micca fragrance di cioccolà quandu scorza u carta di cioccolatu è gustosu quandu manghjate.

A caratteristiche speciale di cioccolà si prende requisiti relativamente relativamente d'alto per l'imballamentu hè micca necessariu per solu avè una bona resistenza, in temperatura è in fondu di resistenza, Anti-Acie, Anti-Acid, Ant-talic, anthju-talic. Resistenza di resistenza è indecensione anticicultore è altri proprietà basiche, è ponu mantene u culore, aroma, u gustu è u tipu di caramelle di cioccolatu per un bellu pezzu per un pezzu di chocolate.

I vantaghji di imballaggi di cioccolatu8011 Foil aluminiusò principalmente manifestati in i seguenti trè punti.Firì, Chocolate hè una tipu di faciule da fondà è di licazioni pranzi chì pudete assicurà chì u so pesu ùn vi assicurazione à l'aluminiu pò assai effettivamentesiconda, e caratteristiche di a prova di umidità è a prova di luce;terzu, u rolu di a priservazione di u calore è u calore.

Avà sò in generale dui tipi di pacchettu, one hè simplicemente foile, è una hè un culore metallicu di culore di culore di grande partenza.U primu hè furmatu da u rullamentu è allargendu l'aluminiu, mentre chì u sicondu hè fattu à u riscaldamentu (aluminizza) à u 660 ℃ è vaporizà sopra u 2000 ℃) è aghjunghje à u film.U sicondu hè utilizatu in l'imballu di parechji suminati alimentarii, risolve u prublema di priservà parechji alimenti chì ùn ponu esse esposti à a luce diretta.

Yutwin Aluminium Foilhà a so propria assicurazione di qualità, a produzzione di8011 aluminiuProdutti di Fiura Arm, Stricce Istezzione d'Aluminiu Quari di Aluminiu, u licicletta di seta oliu, linee luminose, linier brillanti è altre fenomenio di cuntattate WhatsApp + 86 1800 166119


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022