Funzioni multiple di Foil d'aluminium

U fogliu d'aluminiu hè unu di l'articuli più utilizati in a cucina.Pò esse usatu per arrusti l'alimentu.Pò ancu furnisce assai usi in a vita.Hè unu di i strumenti di sopravvivenza sottovalutati.

Bluccà luce forte:U fogliu d'aluminiu pò esse usatu per fà occhiali di glacier per prevene a cecità di neve.
1. Piegate u fogliu d'aluminiu in una striscia di 15 x 5 cm è si ferma nantu à a to faccia;
2. Dopu tagliate u spaziu di u nasu nantu à a foola d'aluminiu, è dopu tagliamu u canutu orizontale à l'ochju;
3. Piegate i cantoni di a folla di metallu per a rinfurzamentu, poi poke un burato è mette nantu à a corda.

Fà una splint fissa:Wrap u dito rottu cù tela;
1. Dopu pleghja parechji strati d'aleminum fucile in una striscia di metallu, a durata di quale hè duie volte quellu di u dito;
2. Allora mette nantu à u dito rottu è plegà in a mità;
3. In questu modu, splints da i dui lati ponu esse furmati nantu à u dito vistu;
4. Inoltre, hè faciule cambià a so forma è pò esse fissatu nantu à u dito rottu à l'angolo più còmode.

Mandate u segnu di distress:A superficia di a foglia d'aluminiu hè lucente è pò riflette a luce, facendu assai adattatu per l'usu cum'è un specchiu signale
1. Fate un quadru quadratu o un piattu circular cù rami;
2. Involge u paperu di foglia di l'aluminiu in u quadru o un penuru circular fattu di stu ramu d'arburu, è dopu riflette u sole per mandà un signale à l'aeronave;
3. U paperu di foil d'aluminiu hà u megliu effettu di liscia;
4. Sì ùn avete micca tempu per tene fora, pudete ancu tie un fogliu d'aluminiu à l'arburi è l'arbusti in zuccheri aperti.

Lasciate un marcu:Quandu camina, se si perde di notte, pudete impannillà a carta di foglia nantu à a vegetazione di a strada.Se pudete luce, pudete truvà u vostru ritornu.

Fà funnel, ciale è piattu:A carta di foil di 3003 aluminiu pò esse fattu in funnel perchè hè faciule per piegà è plegà;À u listessu tempu, pò ancu esse fatta in ciffu, piuma è altri elementi utilizendu.Perchè pò esse fatta in un vascu, pò ancu esse adupratu per cullà l'acqua di l'acqua in u salvaticu, sbucca l'acqua è purificà l'acqua.

Impermeabili è a prova: prova:In u campu, senza borse di plastica, l'equipaggiu elettronicu hè facilmente danatu da l'acqua.In questu momentu, l'equipaggiu elettronicu pò esse impannillatu cù foil d'aluminiu per prevene a pioggia.Piegate a foglia d'aluminiu parechje volte, è poi appughjà strettu per sigillà.Quandu passate a notte all'apertu, a terra hè umida è dewy.Mittendu qualchì foil d'aluminiu trà u saccu di dorme è a terra pò aiutà à prevene l'umidità.A foil d'aluminiu agisce cum'è una barriera trà u saccu di dorme è l'erba, tenendu seccu durante a notte.

Windproof: Fate un muru cù foil d'aluminiu intornu à u focu di u focu per aiutà à prevene u focu da esse sbulicatu da u ventu.Inoltre, l'aluminiu foil pò ancu riflettendu u calore è mantene caldu di notte.

Pesca:A foglia d'aluminiu hè assai riflettente è brillante, cusì hè faciule d'attenzione di l'attenzione di i pesci.U paperu di foglia d'aluminiu hè ferita nantu à u ganciu di pesca per attirà i pesci in forma di esca, è hè faciule catturà pesci.

Furnisce luce:Chì se aduprate una candela per illuminà a luce, ma a luce di a candela hè troppu debule?Pudete aduprà foil d'aluminiu per fà a candela più luminosa.Lacrime un pezzu di foil d'aluminiu è a plegà.Poi mette a candela davanti à a foil d'aluminiu.A luce di candele serà più grande è più brillante attraversu a foil d'aluminiu.

Forbici polistiche:I forbici sò faciuli à u polaccu cun foil d'aluminiu.Ghjustu plegate a foglia dui o trè volte è tagliate cù forbici.Pudete fà i forbici chjude.

Wiping piatti è vasetti:Nisun tela di piattu?Ùn vi ne fate micca, uttene un pezzu d'aluminiu, allora si cunvince, è pudete limpà u pot è l'arcu.

Derusting:Crumple The Pook d'aluminiu Mi piace foile, è dopu aduprà a fuga d'aluminiu arrucinu per caccià la r'ebbretta nantu à u metallu, ma piglia una pacienza di rimorisce à sguassà a rustiche.


Tempu di post: 23-jun-2022