7 Cose chì ùn duvete mai fà cù u fogliu d'aluminiu

U fogliu d'aluminiu hà assai usi in a cucina è fora, da a tenda nantu à i casserole à ancu a pulizia di e grill.Ma ùn hè micca infallibile.

Ci sò certi usi di foglia d'aluminiu chì ùn ricumandemu micca, sia perchè ùn sò micca efficaci o sò ghjustu periculosi.Ùn vi suggeriamo micca di scaccià stu versatile involucro di cucina, ma assicuratevi di ùn fà micca alcunu di sti sbaglii cumuni di fogli d'aluminiu.

1. Ùn aduprate micca u fogliu d'aluminiu per coce i cookies.

Quandu si tratta di coccia i cookies, hè megliu per ghjunghje à carta pergamena nantu à carta d'aluminiu.Hè perchè l'aluminiu hè estremamente conduttivu, chì significheghja ogni parte di a pasta chì face u cuntattu direttu cù u fogliu serà espunutu à u calore assai più cuncentratu chì u restu di a pasta.Ciò chì finisci hè una biscotta chì hè più brunita o ancu brusgiata nantu à u fondu è pocu cotta in cima.

2. Ùn mette micca foglia d'aluminiu in u micru.

Questu pò esse senza dì, ma un pocu ricordu ùn hè mai male: Sicondu a FDA, ùn deve mai mette un fogliu d'aluminiu in u micru, perchè i microonde riflettenu nantu à l'aluminiu, facendu chì l'alimentu coccu in modu irregulare è possibbilmente dannu u fornu (cumprese scintille, fiamme). , o ancu incendi).

3. Ùn aduprate micca un fogliu d'aluminiu per u fondu di u fornu.

Rivestimentu di u fondu di u vostru fornu cù un fogliu d'aluminiu pò sembrà cum'è un bonu modu per catturà sversamenti è evità grandi pulizziari di u fornu, ma a ghjente di yutwinalum ùn u ricumandemu micca: "Per evità possibili danni di calore à u vostru fornu, ùn ricumandemu micca. usufoglia d'aluminiuInvece di mette una foglia di foglia d'aluminiu nantu à u pianu di u fornu, mette una foglia nantu à una gratella di u fornu sottu à ciò chì vo site in fornu per catturà gocce (assicuratevi chì a foglia hè solu uni pochi centimetri più grande di u fornu). U vostru piattu di pane per permette una circulazione curretta di u calore). Puderete ancu mantene un fogliu di foglia nantu à u rack più bassu di u fornu in ogni mumentu, rimpiazzà u fogliu quantu necessariu, per avè sempre una strata di prutezzione di dispusizione contru spills.

4. Ùn aduprate micca u fogliu d'aluminiu per almacenà i restanti.

I restanti si mantenenu in a frigorifera per trè à quattru ghjorni, ma u fogliu d'aluminiu ùn hè micca ideale per almacenà.U fogliu ùn hè micca ermeticu, significatu chì ùn importa micca quantu strettu l'avete, un pocu d'aria entrerà.Invece, almacenà i rimanenti in cuntenituri di almacenamentu ermeticu o sacchetti di almacenamentu di l'alimentariu.

5. Ùn toss foil d'aluminiu dopu un usu.

Risulta chì a nanna avia ragione.U fogliu pò certamente esse riutilizatu.S'ellu ùn hè micca troppu crumpled o suciatu, pudete lavà u fogliu d'aluminiu cù a manu o in u rack superiore di a lavapiatti per ottene uni pochi di chilometri extra da ogni foglia.Quandu decide chì hè u tempu di ritirate una foglia di foglia d'aluminiu, pò esse riciclata.

6. Ùn fate micca patate in foglia d'aluminiu.

Pensate duie volte prima di imballà i vostri spuds in foil.U fogliu d'aluminiu trappula u calore, ma ancu l'umidità.Questu significa chì a vostra patata finiscinu più soggy è steamed in uppusizione à cotta è croccante.

In fattu, a Cummissione di Patate di l'Idaho hè fermu chì cuce patatefoglia d'aluminiuhè una mala pratica.In più, guardà una patata cotta in u fogliu d'aluminiu chì hè stata cotta dà a bacteria botulinum u putenziale di cultivà.

Allora, ancu s'ellu sceglite di coce e vostre patate in foglia d'aluminiu, assicuratevi di caccià u fogliu prima di guardà in a frigorifera.

7. Ùn aduprate micca solu u latu brillanti nantu à u fogliu d'aluminiu.

A menu chì ùn aduprate micca una foglia d'aluminiu antiaderente, ùn face micca differenza da quale latu di u fogliu utilizate.Sicondu yutwinalum, hè bonu per mette l'alimentu nantu à u latu ottu è brillanti di u fogliu d'aluminiu.A diffarenza in l'apparenza hà da fà cù u prucessu di fresatura, in quale una parte vene in cuntattu cù i rulli d'acciaio altamente lucidati di u mulinu.


Tempu di post: Aug-19-2022