A diffarenza trà dui lati di foglia d'aluminiu in cucina

Aluminium Foil 8011O
A causa di u latu luminoso è u latu scuru di foglia d'aluminiu (fogliu di stagno), u mutivu per quessa chì i dui lati parenu diffirenti hè u prucessu di fabricazione.Quandu u fogliu d'aluminiu hè imbuttatu fora, u latu in cuntattu cù u rullu brillarà.

A fabricazione di foil d'aluminiu hè simile à fà noodles in casa.Un grande pezzu di aluminiu guasgi hè rotulatu parechje volte da un enormu rotol di acciaio per riduce u spessore di u bloccu di l'aluminiu è si ne facenu più.Lubricant hè aghjuntu per facilità di operazione.U grossu diminuisce ogni volta chì u rollu passa continuamente.Stu prucessu hè ripigliatu finu à u grossu di a scuola hè ghjunghje, è dopu u grande platu hè divisu in a lardità necessaria.

Aluminiu Foil 8011

Questu pò parenu simplice, ma u prucessu propiu pò esse spustatu.Per esempiu, quandu l'aluminium si spingue, sarà raidu.Se a temperatura hè troppu alta, ferma à u rullatore.Dunque, a pressione di a rullina deve esse cuntrullata currettamente.Una volta chì u grossu di a placa d'aluminiu righjunghji 5mm, deve esse rullatu di novu in u friddu di rotulare.Prima, a placa fina hè ferita in un rotulu, è dopu mandatu à u mulinu di rotulu friddu per u mulinu finale.Hè à questu puntu chì e superfici di aluminiu luminosu è di aluminiu sò creati.Siccomu Aluminiu hè avà cusì magre, a tensione necessaria per alimentà à traversu u rollu friddu pò facilmente rompe.

Dunque, ufoil d'aluminiuhè doppia strata, u latu di l'aluminiu in cuntattu cù u rollu di l'acciaio diventa più lucido è luminoso, è u latu di l'aluminiu in cuntattu.
Parechji risorse di cucina dicenu chì a cucina cù l'imballaggio di foil in aluminiu, u latu luminoso deve affruntà l'internu è face a faccia, è u latu scuru deve affruntà.Questu hè chì u latu lucidu hè più riflettente, cusì riflette più calore radiante chì u latu più scuru.

Yutwin Aluminiu Foil 8011

In fatti, u latu brillante di a foglia d'aluminiu hè solu un pocu più luminoso ch'è u latu di u taccu.Eppuru una piccula quantità di energia serà riflesse da u latu brillante, a differenza hè assai chjucu, è ùn serà micca sfarente è ùn ci sarà micca una differenza reale di cucina.Hè imprecisu per dì chì ùn ci hè micca effettu, è pò ancu esse più efficace per trasfurmà u latu scuru.Tuttavia, quandu u tempu hè misuratu à una temperatura alta, a differenza hè cusì chjucu chì u tempu di coccia chjappà significa significativamente.

Yutwin 8011 Foil Aluminiuhè principalmente adupratu per foile d'alimentariu, foil di pacchetto di droghe, materiale di casche, cuntainer foil, etc. a gamma di u spiccà chì applicaltava à u pacchettu alimentanu hè in generale 0,006 -0.3mm.Yutwin pò persunalizà secondu i requisiti di u cliente.
Cuntattate WhatsApp + 86 1800 166 8319 per più infurmazioni.

 


Tempu di Postu: Set-09-2022