Cunferenza è Esposizione Araba Internaziunale di l'Aluminiu in Egittu

Conferenza araba internaziunale di aluminiu
L'Arabic hà annunziatu chì dopu avè avvenimenti di l'anni senza faccia à Face, A Cunferenza Aluminium arabu è Esposizione seranu di volta in 2022.

Cumbinendu una cunferenza strategica cù una mostra internaziunale, l'Arabia hè l'eventu di cummerciu premium per l'industria di l'aluminu di u Mediu.Hè l'unica cunferenza assistita da ogni smeller primariu in a regione è hè ospitu nantu à una basa di rotazione trà elli.

L'ospiti di questu annu, Egittu, hè u più grande produttore aluminiu in l'Egittu è unu di u più grande in l'Africa chì hà una pruduzzione annuali tutale di circa 320 000 tunnellate.CEO d'Egleglum, mahm disse "simu divertenti di ospite u 24u edizione è Esposizione (Arabal), A Piattaforma di Alema di l'Aluminum in u Mondu Auminum.Cum'è a dumanda diProduzione d'aluminiuContinua à alzà, hè pivotale per stabilisce u ritmu avanti. "

Aghjuntu: "Egittulu chì aspettate in Cairo, Egittu è accendendu à questu annu eventuali di l'annu Arabicu in data.

A cunferenza si porta attaccà cintsie di prufessiunali di a catena di u futuru tuttu (smellers, i pruduttori e tecnologichi è fine più sustenza ".

Cumu l'industria di a regione chì cuntinueghja à diversificà, a mostra internaziunale, chì corre à fiancu à a cunferenza, hè cuntinuata à cultivà.L'ultima edizione hà vistu più di mille visitatori è 80 Espositori à i trè ghjorni per mustrà l'ultime tecnulugia è servizii dispunibili à u mercatu d'aluminiu.E Espositori precedenti include Fornitori di l'Industria cum'è;GIVENI ABBINAZI GU, ABB, GULT COBO, Bechtel, Automation: Automàmia rockwool, Rain, Wagstaff è momentu di più.


Tempu di Postu: 21-Sep-2022