A fabbricante d'aluminiu olandese ferma a pruduzzioni annantu à i prezzi elevati di l'energia

Aluminium Aluminium Grussu Aldel

U fabricatore olandese di l'aluminiu Aldel hà dettu u venneri chì stava sminuendu a capacità restante in a so facilità in Farmsum, citendu i prezzi elevati di l'energia è a mancanza di sustegnu di u guvernu.

Aldel si unisce à una lista di crescente di e cumpagnie o frenda a pruduzzione europea cum'è i prezzi di u gasu è l'elettricità anu sparatu centinaia di percentu di più di 2021 livelli.

Norvegia hè stata tagliata AMonia, Steelmaker Arelormort hà da spaccà unu di i so furnacchi in Bremaaces in Bremainage ZINC SMELTER NYRTar hè chjappu di pianta Smelting.

Trà i pruduttori d'aluminiu, u tettu di a Slovenia da u 80% è l'Alcu si taglia una di trè lingue LEGNA in NORVEA.

"Una pausa cuntrullata si pò esse pronta per inizià a produzzione di novu quandu e circustanze migliurà," Aldel hà dettu in una dichjarazione.

A cumpagnia hà avutu una pruduzzione primaria primaria in Delfacije in i Paesi Bassi in uttrovi 2021 ma pruduzzione cuntinuata di alluminiu riciclatu.

Aldel, Paesi Bassi 'Produttore di PrimariuALUMINU, hà capacità di pruduce 110.000 tonni d'aluminium primariu è 50.000 tunnellate di alluminiu riciclate annu.

Dopu una fallimentenza è i cambiamenti di a pruprietà in l'ultimi anni, a cumpagnia hà intornu à 200 impiegati.U so nome completo hè damco aluminium meljijl cooperatie ua


Tempu di posta: 01-09-2022