I Cumpratori d'Aluminiu Giapponesi Negozianu 33% Drop In Q4 Premiums

Aluminium giapponese

A prima per l'aluminiu speditu à i cumpratori giapponesi da uttrovi à dicembre hè stata stabilita à $ 99 per tonna, in calata di 33 per centu da u trimestre precedente, riflettendu a dumanda debule è ampi inventarii, anu dettu cinque fonti direttamente implicati in i negoziati di prezzi.

A figura era più bassa di u $ 148 per tonne hà pagatu u quartu di lugliu è marcatu u quartu rifiutu trimestrale cunsequistatu.Per a prima volta da u 2020 di u 20u di u 20u di u 20 di dicembre, a prima hè stata sottu 100 $.

Hè ancu più bassu di u $ 115-133 offerti inizialmente da i pruduttori.

Giappone, importatore di Asia's A Asia di l'Asia

L'ultimi negocazioni trimestrementìanu cumincianu à l'agostu à l'Aostu cù i cumprendori giapponese è fornituri giapponese, cumprese Rio Tinto Ltd Rio.ax è South32 Ltd S32.

A prima bassa riflette una serie di ritardi in a ricuperazione di l'industria di fabricazione automobiliu per via di una mancanza glubale di semiconduttori.

"Cù riprisentazione di a produzzione da l'automobers ripetutamente ritardati è à i cummircianti sò cercati i livelli di prima dulce da quellu chì avemu iniziatu a fonte di u pruduttore.

In aumentà i rivindicazioni lucali sottolineati ancu a situazione di l'overtupply è riguarda una racolta ecunomica di glubale, una fonte di l'utente finale hà dettu.

I stock di l'aluminiu in Giappone sò trè porti principali, à 399,00 to tonti à a fine di u Agenzu à a fia u più altu 2015, secondu di e dati di Marubani Corp 8002.


Tempu di pubblicazione: 05-oct-2022