Differenza trà l'aluminiu riciclatu è i scatuli d'aluminiu di l'aviazione

Aviation 8011 N11 Aluminiu Foil Boxes

Cù u migliuramentu cuntinuu di u livellu ecunomicu è u migliuramentu di a cuscenza di e persone di a prutezzione di l'ambiente è a salute, l'usu di a tavula d'aluminiu hè diventatu più è più largamente.
Un bonu, parechji vantaghji cum'è furnite una varietà di metudi di caccia sò purtati rapanti in u Mercatu.A scatula di u pranzu di l'aviatu ben cunnisciutu hè fattu di foil d'aluminiu, allora chì hè a differenza trà l'aluminiu di aluminiu è di aluminiu foil?

L'aluminiu riciclatu hè un aluminiu tely o aluminiu u metallu ottinutu da u fusione è rifissu i rifiuti di l'aluminiu è scrap aluminiu alumini
una fonte impurtante.L'aluminiu riciclatu hè principalmente in forma di aluminiu aluminiu.
L'aluminiu riciclatu deve esse testatu strettamente prima di l'usu.I metalli non fermi naziunali ponu testate aluminiu secundariu è emissione di rapporti di prova currispondenti.

Lunch boxes di l'aviazione, lunch boxes di l'aeronautica, lunch boxes d'aluminiu, lunch boxes ecologiche, e lunch boxes di carta d'aluminiu di l'aviazione ecologica fatta di carta d'aluminiu ponu esse trasfurmate in diverse forme è sò largamente usate in pasticceria occidentale, imballaggi per catering aereo, tapawaway, cibo coccu, tagliatelle istantanee, pranzu immediata è altre campi alimentari.I lunch boxes d'aluminiu di l'aviazione è i lunch boxes d'aluminiu anu un aspettu croccante, una bona conduttività termale, è ponu esse aduprati per a coccia Utensili di cucina cum'è stufe, forni à microonde è vapore sò direttamente riscaldati nantu à l'imballu originale, chì hè convenientu, sicuru, hienic, odore-gratis, è fuga libera.I risorse d'aluminiu ponu esse riciclati è reutilizati, evitendu rifiuti di risorse, prutegge l'ambiente.

In materiale sicuru, higienicu è ambientale per i materiali di duratichi, secondu e materiari impurtanti di pacchere è hà bluccà effettivamente a vita o alluntanendu a vita di l'alimentaria .L'aviazione di u piattu di l'aluminiu di l'aluminiu hè generalmente furmatu da 8011 Aleminum Foil o 8006 Aluminiu Foil per una volta à a cumminazione di un punch è un pugnu.U so pruduttu hà una certa diffirenza, u prezzu hè moderatu, è hè un usu unicu.Materiale per u ciclu infinitu.L'aluminiu Foil hà eccellente di trasferimentu di trasferimentu di calore, solu per scuntrà i bisogni di u corruzza è u riscaldamentu rapidu.

Caratteristiche di e scatule di LUgone Aviative, Box Lunch, Strange di Aluminiu Foil, scatuli di pranzu di l'ambiente, è l'aviazione di l'aviazione americana
1. Safe è igienicu, sterilizzatu da a temperatura alta;
2. Diversi specificazioni ponu esse persunalizati secondu i bisogni di u cliente;
3. A casella di pranzu di Aluminum Foil hè verde è ecunomica è pò esse riciclata;
4. A casella di u pranzu di l'aluminiu hè di alta qualità, bella è ligera è ligera;
5. U boxu di u pranzu di aluminiu pò esse adupratu direttamente per u almacenamentu, imballaggio, grilling / cofing, furmendu, riscaldamentu è in congelazione.

Yutwin Aluminiu pruduce foils di e caselle d'aluminiu è di un grillu cù una grossa di in generale 0,01mm-0.20mm è una larghezza di 100-1000mm.I tutti includenu8011 Foil aluminiu, Foil di aluminiu 3003, è 8006 foil d'aluminiu.U foile d'aluminiu per e scatule di u pranzu hè principalmente fattu di 8011 d'aranciu, è 3003 tendente straniere, chì hè diventata un altru sviluppu tendenza.

Se vulete sapè di più nantu à i scatuli di pranzu di aluminiu, per piacè cuntattate u serviziu di u cliente in ligna o whatsapp +86 1800 166 8319.


Tempu di posta: Jul-07-2022