RUSAL è Nornickel ponu unisce à mezu à e sanzioni

5AE2f64CFCCEEE93E116C8B456F

Sanzioni occidentali per l'invasi militare di a Russia puderia Forzà dui olivali russi, Vladimir Potanin è oleg Datipaska, per finisce u so solporu giganti russu è olekel è palladium mazior Norilsk

Mentre coperto in dettaglio da l'intellinaws di Bne, Alcune metalli russamente sapientenu in mercarii globali è sò duru di sanzionà.Più recentemente i noi hà esempiu metalli strategichi cum'è Palladium, Rhodiu, nichel, di titanoiu, da una ciapu di importazione.

Una mala sperienza in 2018 significa chì i potanin è deripaska anu riisciutu à evità e sanzioni finu à pocu tempu.Deripaska è e so cumpagnie sò stactiati per sanzioni, ma dopu u prezzu d'Aluminianu Cuscinu 40% in un ghjornu di metallo londra (LMY) DESTURITUÀ eventualmente sustinutu cumpletamente, facendu e sanzioni nantu à deripaska i soli chì sò stati abbandunati dopu chì u regime hè statu introduttu in u 2014.

Ancu a minaccia di e battimenti contr'à a patbulenza in u prezzu di nichel, chì si hà radicatu in aprile cum'è e Santizioni, è furzate a Lme per Suspend Trading

Timore di interrompe un mercatu chì furnisce un cumpunente chjave per l'industria di a vittura Elettrica, di evità Sanzioni, malgradu esse u più nargicu di nichel è paladium per l'industria automobile glubale.Tuttavia, in ghjugnu u RU hè u Regnu Unitu di a prima vita per sanzione di l'oligarch.

Una volta bellom, duiebecue, rusal ùn hè ancu micca una target di sanzioni di quartiere in moscosa di ucraina questu tempu, ma oleeg deripaska hè sanzionale

Bne Intellinews hà digià suggeritu chì i narils di norilsk anu da vede i prublemi di u cash, ùn duverà micca esse attentu di u so cunflittu corporativu, unu di i più antichi spettaculi di l'aziendariu russu.Potanin hà continuamente hà prisitatu i dividendu i soldi per passà u cash campanile, in u ranuante, chì mette in bordu di i nichel di Normiumica per u so propiu flussu.

In 2021 Potanina è u russu rinnuvatu u diputu nantu a distribuzione di dividendu di Norsks Nickel, nantu à quella parte corrica di u so flussu significativu.Norilsk Nickel hà ridutta prima di u dividennu, ma prupostu un novu cumpratore 2bn.

Invece di allargà l'accordu di l'accionamentu chì scade à a fine di u 2022, e duie cumpagnie puderanu truvà una manera di unisce, potanin suggerisce.Sutta l'accordu, Norilsk Nickel hà da pagà almenu 60% di EBITDA in dividendi datu chì a leversa rete-à -batta-à-ebitda hè 1.8x (u pagamentu minimu di $ 1bn).

"Ancu se ùn ci hè micca decisioni finale chì ci sò parechje scenari per u trattu, i più pochi anni, l'accordu di u 2022 è aumentatu a sita per a file, "Capitale di Rinascimentu Cummentatu u 5 di ghjugnu.

Potanin hè u CEO di Norilsk Nichel è i so interros tene un ghjocu di 35,95% in a cumpagnia, mentre u Rusal di Deripaska hà 26,25% in a cumpagnia.Un altru acciestione hè Crispianu d'Oligarch Abramovich è Alexander Abamamov (A circa 4% di l'azzioni), cun 33% GRATUITU FLOAT.I participatori principali di l'UC ROSAL sò en + di DerIPAKA (56.88%) e i partenarii suli di Victor Vkselberg è Leonard Blavatnik.

In oltre per nichel è palladium, Nacielo, Norilsk nickel dinano Mines Cere, cobalto, storica, rutenium, rutenium.UC Rusal estrae bauxite e produce allumina e alluminio.L'ingressu di Nornickel l'annu passatu era di $ 17,9 miliardi è Rusal di $ 12 miliardi.Dunque e duie cumpagnie puderanu generà quasi $ 30 miliardi, RBC stima.

Questu avissi esse à parà cù i gigali mundiali di minaccia cum'è Tintu di Tintu (aluminiu, mincu, uitu di u titaniu, Australia, Australia's Bhp (Nickel, Cobper, $ 61 $ BN) U Vale di Brasile (nichel, ferru, 54.8BN) è Anglo, Mattili di coumaniu, aluminium, aluminium è fertilizzanti, 415.5bni)

"A cumpagnia cumminata hà un cestera più equiligatu di metalli, in termini di e tendenze di corta o à longu tempu à a dumanda: U 7UTU% di metalli è di u nostru calculi (nichel è cobalt) rivisianu A Trendd di prega ricarbabbisazione, mentre chì altri, anu include Palladium, rispettacececti à a riduzzione di emisezioni di tecniche di esistenti, "i analisi à Rencap staminata.

A campana è RBC Affarion ricurdativi chì u primu ruminour romegi trà rusal è di u 2008, quandu a potanina è un altru oligarch mikhhail protitici friddi.

U UC di Deripaska hà cumpratu u 25% di Norenk Nickel da Potanin, ma invece di SinnerGy cunflitti in a storia corporativa in a storia russa emerge.

Avanzate avanti à post-invasion 2022 è deripaska sò pronti à rivisitu l'idea, cù potanin prugna si puderia superenda u potenziale è a nuvola verde è Norolsk nichel, è di Natale assorppunzione di Supportu di u Statu.

Tuttavia, hà repertratu chì "Nornichel nere ùn vede alcuna produzzione Symergies cun UC Russu" è chì essenzialmente e produzzioni di produzzioni separanu diventà una "Campione naziunale è mining Arena.

Cummentendu l'ultime sticzioni contr'à ellu da u RU, Potaninu hà sustinutu à RBC per personà personalmente, è secondu l'analisi chì avemu a cumpagnia di ".

Puderia ancu esse guardatu l'esperienza di Deripaska di elevà e sanzioni da u rusale."In a nostra vista, l'esperienza di l'esclusione di Sdn di a struttura di sanzioni / in + business Business puderia ghjucà à un rolu chjave in un potenziale affaccatu," Rencap analisi hà scrittu.


Tempu di post: Jul-05-2022